Produkcja nadawana jest w piątki o godz. 20.35, począwszy od 27 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków ósmej serii „Blondynki” (pokazanych do 10 stycznia br.) wyniosła 1,91 mln widzów. Przełożyło się to na 12,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 3 stycznia br. Przyciągnął on uwagę 1,95 mln osób.

Dla porównania, siódmą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2018 i 2019 roku w niedziele o godz. 20.15, oglądało średnio 2,72 mln widzów, co przełożyło się na 16,26 proc. udziału w 4+, 7,93 proc. w 16-49 i 10,94 proc. w 16-59. Produkcja straciła 810 tys. widzów.
Z kolei poprzednio emitowany w tym samym paśmie serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” oglądało średnio 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 11,30 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,90 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/blondynka-kontynuacja-umowa-tvp-media-corporation-kto-w-obsadzie,7171072154805889a ##
TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie pokazuje głównie filmy fabularne, a jego udział kształtuje się na poziomie 6,85 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne; 5,83 proc.) i TVP2 (gł. „Echo serca” i pasmo filmowe; 5,36 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.











