Dzięki zintegrowanej kampanii SEO z szeregiem działań prowadzonych w ramach content marketingu, agencja Bluerank ma zadbać o ułatwienie potencjalnym kandydatom na opiekunów znalezienia potrzebnych informacji na temat tego zawodu poprzez skierowanie użytkowników na serwis Promedica24. Dzięki temu osoby poszukujące pracy, będą mogły w szybki sposób uzyskać najpotrzebniejsze informacje o rodzaju pracy i warunkach zatrudnienia.
Jak podają przedstawiciele firmy, wybór Bluerank jest zgodny ze strategią marketingową Promedica24, która chce coraz bardziej promować świadczone przez siebie usługi w internecie. Coraz więcej osób w grupie docelowej marki korzysta z tego kanału, również przy okazji aplikacji o pracę, stąd potrzeba rozbudowania działań wizerunkowych i pozycjonujących serwis internetowy.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Bluerank w przeszłości realizowała projekty dla takich firm z branży medycznej jak DOZ.pl, Wylecz.to, Enel-Med czy Medicover.











