Błyskawiczne podrywy reklamują zupki Vifon (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób. Akcję Tan-Viet International przygotował i realizuje wspólnie z firmami Euro RSCG Warsaw i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii zupek Vifon wykorzystywane są reklamy, które pokazują zabawnie błyskawiczne nawiązywanie relacji damsko-męskich przez młode osoby. Taki przekaz ma podkreślać prostotę i szybkość przygotowywania zup Vifon. W akcji - skierowanej przede wszystkim do studentów - promowane są dwie konkretne zupy błyskawiczne: „Kurczak Złoty” i „Kurczak Curry”.

Cała kampania oprócz telewizji obejmuje radio, internet, outdoor (citylighty) oraz uczelnie wyższe (kontekstowo umieszczone plakaty). Pomysłem kreatywnym, kreacją i produkcją na potrzeby akcji zajęła się agencja Euro RSCG Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, a całość działań koordynuje i realizuje dział marketingu Tan-Viet International.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"