BMW i GOPR rozpoczynają zbiórkę dla ratowników górskich #jestemzgór

BMW wspólnie z GOPR inicjują ogólnopolską akcję crowdfundingową pod hasłem #jestemzgor. Ma ona wesprzeć ochotników i pasjonatów pracujących jako ratownicy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BMW i GOPR rozpoczynają zbiórkę dla ratowników górskich #jestemzgór

Jak podkreślają inicjatory zbiórki #jestemzgor, niemal 90% GOPR-owców to ochotnicy i pasjonaci, którzy w pomoc innym inwestują własny czas, a także środki finansowe na sprzęt i szkolenia.  

Ratowników można wspierać, wpłacając środki poprzez stronę jestemzgor.pl. Pieniądze zostaną przeznaczone na szkolenia i niezbędny sprzęt. Zbiórkę promuje specjalnie przygotowany spot.

– Planując strategię komunikacji podjęliśmy decyzję, aby zgodnie z wartościami marki podejść do nowej współpracy nie jako sponsor, ale jako partner. Poznając wyzwania ratowników, postanowiliśmy zainicjować akcję crowdfoundingową połączoną z ogólnopolską kampanią, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat bezpieczeństwa w górach oraz wsparcie nowego partnera w codziennych wyzwaniach – mówi Kacper Studencki, brand and customer connection manager marki BMW.

BMW partnerem GOPR

BMW zostało także stałym partnerem GOPR, przekazując Pogotowiu 12 samochodów, głównie hybrydowych BMW X5 z napędem na cztery koła xDrive.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/christian-haririan-dyrektor-generalny-bmw-group-polska ##

– Niezmiernie cieszy nas, że rozpoczęliśmy współpracę z BMW, jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek motoryzacyjnych na świecie. Warto podkreślić, że samochody, które otrzymaliśmy do użytkowania, są samochodami hybrydowymi. Dzięki współpracy z BMW testujemy obecnie również samochody elektryczne. Jest to przejaw troski o środowisko naturalne, która zarówno dla nas, jak i dla BMW jest bardzo ważna – powiedział Witold Tomaka, prezes zarządu głównego GOPR.

Ogólnopolska akcja crowdfoundingowa połączona jest z kampanią komunikacyjną poświęconą GOPR. Materiały na temat pracy ratowników będą publikowane na portalach internetowych oraz w kanałach społecznościowych GOPR oraz BMW.

W kolejnym etapie kampanii, na stronie jestemzgor.pl zostanie utworzony specjalny sklep, a jego dochód również umożliwi zakup sprzętu i organizację szkoleń dla ratowników.

Koncept kreatywny stworzyła i opracowała wszystkie materiały do kampanii agencja Change Serviceplan. Produkcją spotu zajęła się firma Media Ready.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem