BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych

Agencja stworzyła nową strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych i będzie odpowiedzialna za jej realizację oraz zarządzanie profilami w latach 2025–2029. Działania obejmą także prowadzenie płatnych kampanii, tworzenie nowych kreacji oraz moderację treści. Komunikacja jest adresowana zarówno do pasjonatów motocykli, jak i osób, które dopiero planują rozpocząć swoją przygodę w tym świecie. Jej celem będzie między innymi prezentowanie nowych modeli motocykli.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem wspólnej podróży z BMW Motorrad. Wierzymy, że połączenie naszej kreatywności z innowacyjnym charakterem marki o tak ugruntowanej pozycji zaprowadzi nas naprawdę daleko. Bo tylko budując angażującą i wiarygodną komunikację można z sukcesem dojechać do celu - mówi Tomasz Horbaczewski, senior copywriter w Hand Made. 

BMW Motorrad to jedna z marek BMW Group. Od ponad dziesięciu dekad marka odgrywa kluczową rolę w rozwoju jednośladów z napędem silnikowym. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu