BMW nowym klientem Grayling Poland

Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BMW nowym klientem Grayling Poland

W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikację korporacyjną i lifestylową wokół modeli marek BMW i MINI, realizację działań CSR oraz wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Grayling Poland zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacją współpracy z influencerami.

Działania agencji uwzględniają również doradztwo BMW Group Polska w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.

Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, account director.

Grayling zdobył obsługę nowego klienta w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach
Materiał reklamowy

Jak radzić sobie z nadciśnieniem? Kompleksowy przewodnik po zdrowych nawykach

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]