BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)

Pod hasłem “Sprawdź jak szybko mija dzień” ruszyła kampania BMW M Intensive Training - treningów jazdy sportowej BMW. Działania przygotowały agencje z Group One - Change Serviceplan i Media Ready.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)

Przygotowany na potrzeby kampanii film reklamowy prezentuje trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów.

Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, instruktorów oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.

Spot można oglądać na kanale YouTube BMW Polska oraz na kanałach w mediach społecznościowych tej marki.

Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, działająca także w Polsce.

Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+