BNP Paribas Fortis reklamuje Lokatę Europejską (wideo)

Startuje kampania reklamowa wprowadzająca markę BNP Paribas Fortis.Akcja reklamuje jednocześnie oferowaną w tym banku LokatęEuropejską.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadzająca markę BNPParibas Fortis ma charakter wizerunkowo-produktowy. Z jednej stronyprzekaz informuje o połączeniu banków Fortis i Dominet w jedenpodmiot należący do silnej grupy finansowej BNPParibas. Z drugiej strony akcja promuje oferowaną przezten bank Lokatę Europejską, podkreślając dostępny w niej wysokizysk z gwarancją bezpieczeństwa. Kreacja kampanii opiera się napokazaniu w codziennych sytuacjach zadowolonych klientów banku BNPParibas z innych krajów Europy.

Akcja od początku listopada jest prowadzona w telewizji (spot15- i 30-sekundowy), prasie, internecie (serwis www.bnpparibasfortis.pl/nowamarka,reklamy na innych stronach), oddziałach banku (plakaty, layoutywitryn, naklejki, ulotki) oraz na outdoorze (siatkiwielkoformatowe, projekcje gobosowe na budynkach). Strategię ikreację kampanii przygotowała Grupa Saatchi &Saatchi, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą