BNP Paribas: MPG zamiast MEC

MPG wygrał przetarg na obsługę BNP Paribas Bank Polska w zakresie planowania i zakupu mediów. Poprzednio zajmował się tym MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W dwuetapowym przetargu na obsługę mediową BNP Paribas Bank Polska oprócz MPG i MEC brały udział firmy Media Direction OMD, ZenithOptimedia, Universal McCann i Carat. W postępowaniu szczegółowo przeanalizowano przedstawione przez nie prezentacje i materiały z zakresu budowania strategii mediowych, warunki zakupu czasu i powierzchni reklamowych oraz warunki kosztowe.

– Uznaliśmy, że kreatywne i świeże podejście MPG wyróżniło się pod kątem budowania wizerunku naszego banku w Polsce oraz zapewni największą efektywność działań reklamowych banku – argumentuje Katarzyna Wojniak, pełniąca w BNP Paribas Bank Polska obowiązki dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej. – Jest ono również najbliższe realizacji długofalowych celów grupy BNP Paribas – dodaje.

Pierwszym projektem realizowanym przez bank we współpracy z MPG będzie czerwcowa kampania marketingowa adresowana do klientów indywidualnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day