„Bo jak się czuję, tak się noszę” w kampanii Pewex.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Pewex.pl (należącego do Monster Media Group). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo jak się czuję, tak się noszę”, wydawca przygotował wspólnie z agencją Studio PRL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych. Ma charakter wizerunkowo-produktowy: promuje markę Pewex.pl oraz prezentuje nową kolekcję autorskiej odzieży dostępnej w tym e-sklepie.

Spoty mają zabawny charakter, nawiązujący bezpośrednio do tego, co można przeczytać na ubraniach i tekstyliach z tej kolekcji. Natomiast sloganem spinającym tą, jak i wszystkie poprzednie kampanie, jest czytane przez legendarnego polskiego lektora Mirosława Uttę hasło „Handel obwoźny w internetach z dostawą prosto do domu”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD, VIVA Polska), radiu (rozgłośnie Grupy RMF) oraz internecie (strony Wirtualnej Polski i Monster Media Group). Potrwa do końca grudnia.

Reklamy zostały przygotowane przy współpracy ze Studiem PRL. Budżet kampanii wynosi ok. 2,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"