„Bo jesteś wyjątkowa” w nowej kampanii Princessy

Pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” startuje telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały firmy Lowe GGK Warszawa i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się w najbliższy poniedziałek kampanii Pirncessy wykorzystywane będą dwa spoty. Pierwszy koncentruje się na kobiecej i wdzięcznej stronie tych wafelków, podkreślając, że pozwalają one poczuć się wyjątkowo chociaż na krótką chwilę. Natomiast drugi zwraca uwagę na ulepszoną recepturę produktów tej marki. Wafelki Pirncessa od niedawna mają bowiem nie tylko zmienione opakowania, lecz przede wszystkim są oblane większą ilością czekolady (więcej o tym relaunchu).

Akcja pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” jest skierowana przede wszystkim do kobiet, podkreślając wyjątkowość każdej z nich. W reklamach został wykorzystany cover utworu „My Girl” zespołu The Temptations.

Strategię i kreację kampanii - zaplanowanej do 30 października - przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji