„Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa rajstop Gatty oparta na wizerunku Joanny Horodyńskiej. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot przenosi odbiorców do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadują się, że nie grzech być kobietą.

Twarzą kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – jest modelka Joanna Horodyńska. Celem akcji jest promowanie rajstop Laura, Luna oraz Eve.

 

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, czemu towarzyszą działania w punktach sprzedaży i internecie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych