BoboVita reklamuje nowości hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!”

Pod hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!” trwa ogólnopolska kampania BoboVita, w której marka promuje  nowość - BoboVita JogoMi. Kampanię przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, MediaCom, K2 Precise i Alert Media Communications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BoboVita reklamuje nowości hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!”

BoboVita JogoMi to kompozycje owoców z kremowym jogurtem zamknięte w  tubkach, które można podać dziecku w każdej chwili.

Produkt reklamuje 15-sekundowa reklama, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Dodatkowo ruszyła zasięgowa kampania online.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"