Dodatkowe elementy promocji wprowadzone 10 grudnia br. to dostęp do usługi multiroom bez opłat dla wybranych pakietów przez cały okres umowy oraz możliwość bezpłatnego korzystania z dekodera PVR do sześciu miesięcy. Obowiązującym elementem promocji pozostaje darmowy dostęp do pakietu 10 kanałów filmowych z rodziny HBO, Cinemax i Filmbox do pół roku.
Świąteczną odsłonę „Przebajecznego wyboru” wspiera telewizyjna kampania reklamowa wykorzystująca nowy 30-sekundowy spot, którego bohaterem jest tradycyjnie Jedyny Taki. Tym razem lemur jest niezapowiedzianym gościem wigilijnym, który w widowiskowy sposób, z charakterystycznym dla siebie poczuciem humoru prezentuje zdumionym domownikom bogactwo świątecznej promocji.
Kampanii telewizyjnej towarzyszy komunikacja w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, prasie, internecie i wybranych sieciach handlowych.

Kreację przygotowała we współpracy z działem kreacji Canal+ Cyfrowego agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował Zenith Optimedia Group.











