W Intermarché Bogdan Gałuszka będzie odpowiedzialny na efektywną realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów w całej Polsce.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafala-dzido-dyrektor-logistyka-intermarche-mateusz-krzystanski-dyrektor-logistyki-bricomarche ##
Bogdan Gałuszka to specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego. W Jeronimo Martins Polska, jako kierownik ds. jakości, kontroli i sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. W Lidlu pełnił funkcję dyrektora zakupów i członka zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Co więcej, był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie Działem Handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi.

W sieci Polomarket zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m.in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów (ang. category management) czy strategię dla produktów marek własnych.
– Objęcie stanowiska dyrektora działu marek własnych w Intermarché to dla mnie duże, ekscytujące wyzwanie. Jestem przekonany, że dotychczasowe, 25-letnie doświadczenie zawodowe pozwoli mi sprawdzić się w nowej roli i konsekwentnie, wspólnie z moim zespołem, realizować przyjętą strategię w zakresie marek własnych – mówi Bogdan Gałuszka.











