Marka popularnego gazowanego napoju, tym razem wspólnie z ZC "Bolesławiec", rusza z kampanią - stół pełen historii i chwil spędzonych razem. Działania obejmą swoim zakresem spoty telewizyjne, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów oraz komunikację PR.
Marka przypomina, że prawdziwa magia kryje się nie w wielkich gestach, ale w momentach spędzonych razem, dlatego wraz z ZC "Bolesławiec" zachęca do celebrowania wspólnego czasu przy stole. To właśnie wśród pięknej ceramiki i pełni smaków, swoją historię piszą kolejne pokolenia — czytamy w komunikacie prasowym.

"Dzięki tej współpracy klasyczne naczynia zyskują nowoczesny akcent, a wspólne posiłki – nową oprawę. To dowód, że tradycja i współczesny styl życia mogą się doskonale uzupełniać" – podkreśla Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Naczynia z Bolesławca za kody spod nakrętek
Naczynia z limitowanej kolekcji będą dostępne jedynie w loterii w aplikacji Coca-Cola. Od 1 września do 7 listopada br. kupując warianty Coca-Cola, konsumenci mogą wymieniać kody spod nakrętek, etykiet i zawleczek na tokeny Bolesławiec.
To one umożliwią skompletowanie zastawy. Aby zdobyć kubek, należy przeznaczyć 8 tokenów, w przypadku talerza czy miseczki potrzeba natomiast 12 tokenów. Liczba naczyń jest ograniczona - informuje marka.
Coca-Cola Polska przy realizacji kampanii wspierają agencja EssenceMediacom brand przynależąca do WPP Media, VML, Fortis oraz 24/7Communication.











