Bolesławiec zaprojektował kufle dla Tyskiego. Nie można ich kupić, a jedynie wygrać

W ogłoszonym na facebookowym profilu marki Tyskie konkursie można wygrać między innymi unikatowe kufle do piwa. Jest to edycja limitowana przygotowana przy współpracy z Zakładami Ceramicznymi Bolesławiec.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Bolesławiec zaprojektował kufle dla Tyskiego. Nie można ich kupić, a jedynie wygrać
Tyskie i Bolesławiec współpraca

Współprace i kooperacje między markami, których efektem jest stworzenie nowego produktu bądź usługi to ciekawe i kreatywne narzędzie w arsenale marketera. Są jednak trudniejsze w realizacji i nie każda marka czy produkt ma potencjał ku takiemu rozwiązaniu.

W Polsce chętnie we współprace z innymi markami wchodzą Bolesławiec, czyli producent naczyń ceramicznych oraz marka piwa Tyskie (współpraca z marką Sofix oraz streetwearową marką odzieży 2005).

Efektem współpracy obu marek jest limitowana seria kufli do piwa Tyskie ozdobiona ikonicznymi, malowanymi ręcznie, kobaltowymi wzorami Bolesławca. Kufle można zdobyć w aktywacji konsumenckiej, którą marka Tyskie zorganizowała na swoim profilu na Facebooku (konkurs trwa do 31 sierpnia).

Współpraca z Bolesławcem elementem większej kampanii

Marka Tyskie w tym roku prowadzi kampanię "Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY", która celebruje ponadczasowe wartości – bliskość, wspólnotę i otwartość. W kampanii udział wzięli Bogusław Linda i Jakub Gierszał, symbolizując dialog między pokoleniami i podkreślając, że prawdziwe relacje nie znają wieku ani metryki.

W ramach tej strategii Tyskie podejmuje współpracę z ikonami polskiej kultury. Jednym z projektów jest właśnie współpraca z Zakładami Ceramicznymi Bolesławiec – marką, która jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli polskiego wzornictwa.

Współpraca z Bolesławcem to spotkanie dwóch ikon polskiej kultury – tradycji piwowarskiej i ceramicznego rzemiosła. Podobnie jak w naszej kampanii "Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY", chcieliśmy pokazać, że to co łączy ludzi – wspólnota, bliskość i codzienne rytuały – jest ponadczasowe. Limitowane kufle Tyskie nie są tylko przedmiotem, ale symbolem relacji, które od pokoleń budujemy przy wspólnym stole – komentuje Wiktoria Kostrzewa, specjalistka ds. zarządzania marką Tyskie.

Marka Tyskie i Bolesławiec w kooperacji
Marka Tyskie i Bolesławiec w kooperacji © Materiały prasowe

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"