Bolesławiec zaprojektował kufle dla Tyskiego. Nie można ich kupić, a jedynie wygrać

W ogłoszonym na facebookowym profilu marki Tyskie konkursie można wygrać między innymi unikatowe kufle do piwa. Jest to edycja limitowana przygotowana przy współpracy z Zakładami Ceramicznymi Bolesławiec.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Bolesławiec zaprojektował kufle dla Tyskiego. Nie można ich kupić, a jedynie wygrać
Tyskie i Bolesławiec współpraca

Współprace i kooperacje między markami, których efektem jest stworzenie nowego produktu bądź usługi to ciekawe i kreatywne narzędzie w arsenale marketera. Są jednak trudniejsze w realizacji i nie każda marka czy produkt ma potencjał ku takiemu rozwiązaniu.

W Polsce chętnie we współprace z innymi markami wchodzą Bolesławiec, czyli producent naczyń ceramicznych oraz marka piwa Tyskie (współpraca z marką Sofix oraz streetwearową marką odzieży 2005).

Efektem współpracy obu marek jest limitowana seria kufli do piwa Tyskie ozdobiona ikonicznymi, malowanymi ręcznie, kobaltowymi wzorami Bolesławca. Kufle można zdobyć w aktywacji konsumenckiej, którą marka Tyskie zorganizowała na swoim profilu na Facebooku (konkurs trwa do 31 sierpnia).

Współpraca z Bolesławcem elementem większej kampanii

Marka Tyskie w tym roku prowadzi kampanię "Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY", która celebruje ponadczasowe wartości – bliskość, wspólnotę i otwartość. W kampanii udział wzięli Bogusław Linda i Jakub Gierszał, symbolizując dialog między pokoleniami i podkreślając, że prawdziwe relacje nie znają wieku ani metryki.

W ramach tej strategii Tyskie podejmuje współpracę z ikonami polskiej kultury. Jednym z projektów jest właśnie współpraca z Zakładami Ceramicznymi Bolesławiec – marką, która jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli polskiego wzornictwa.

Współpraca z Bolesławcem to spotkanie dwóch ikon polskiej kultury – tradycji piwowarskiej i ceramicznego rzemiosła. Podobnie jak w naszej kampanii "Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY", chcieliśmy pokazać, że to co łączy ludzi – wspólnota, bliskość i codzienne rytuały – jest ponadczasowe. Limitowane kufle Tyskie nie są tylko przedmiotem, ale symbolem relacji, które od pokoleń budujemy przy wspólnym stole – komentuje Wiktoria Kostrzewa, specjalistka ds. zarządzania marką Tyskie.

Marka Tyskie i Bolesławiec w kooperacji
Marka Tyskie i Bolesławiec w kooperacji © Materiały prasowe

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online