Linda i Gierszał "przechodzą na Ty" w nowej kampanii Tyskiego

Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) startuje z nową kampanią pod hasłem „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY”, pokazująca ponadczasowe wartości łączące pokolenia – niezależnie od doświadczeń czy gustu. W głównych rolach w akcji występują Bogusław Linda i Jakub Gierszał.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Linda i Gierszał "przechodzą na Ty" w nowej kampanii Tyskiego
mat.pras.

Nowa kampania Tyskie to manifest relacyjności ponad pokoleniowymi różnicami. Marka po raz kolejny staje się łącznikiem międzyludzkich relacji.  „Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na TY” to opowieść o wspólnym języku i wartościach, które trwają niezależnie od metryki. Pokolenia mogą się zmieniać, ale to, co naprawdę ważne – zaufanie, wspólnota, otwartość – nie przemija - informuje firma. 

W kampanii Linda i Gierszał symbolizują ciągłość międzypokoleniowego dialogu – są reprezentantami całych dekad polskiego kina i kultury. Pokazują, że fundamenty relacji – rozmowa, wzajemny szacunek, ciekawość drugiego człowieka – są wspólne niezależnie od czasu, w którym dorastaliśmy. Tyskie od lat buduje swoją komunikację na wartościach wspólnotowych. 

– W kampanii zestawiamy różne życiowe perspektywy, ale cel mamy wspólny – inspirować do spotkań i rozmów, które przekraczają granice wieku czy światopoglądu. Linda i Gierszał udowadniają, że „na TY” możemy być z każdym – jeśli tylko damy sobie szansę. To kampania o tym, co nas łączy, a nie dzieli – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.

grafika

Kampania obejmuje szeroką obecność w telewizji, digitalu oraz działania w przestrzeni fizycznej. Zaplanowano m.in. limitowane edycje produktów inspirowane czterema różnymi dekadami od lat 70 do lat 2000, współprace z ikonami popkultury, wydarzenia i aktywacje celebrujące międzypokoleniowe relacje.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonała Zuza Krajewska. Produkcję zrealizowało MOON Films, postprodukcję – Lunapark, a udźwiękowienie – Juice Sound. Media zaplanowała agencja Zenith, identyfikację wizualną przygotowała Mamastudio. Za PR i działania non-standard odpowiada Grupa Przestrzeń. 

Wcześniej w reklamach marki Tyskie występowali: Adam Małysz i Krzysztof Holowczyc oraz Wojciech Mann i Radzimir Dębski “Jimek”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]