Bombay Sapphire z nową kampanią „Zanurz się w kreatywności”

Marka ginu Bombay Sapphire w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności” nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią  w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bombay Sapphire z nową kampanią „Zanurz się w kreatywności”
fot. Paweł Trojanowski

„Zanurz się w kreatywności” to kampania opierająca się o współprace z Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores, którzy na potrzeby kampanii na swój sposób zinterpretowali kultową butelkę gin’u marki Bombay Sapphire. 

Augustynka w formie charakterystycznego dla siebie kolażu stworzyła swego rodzaju incepcję, Maciek Polak zachował swoje dzieło w bardzo morskim klimacie, a Zulu Kuki, mając bardziej futurystyczną wizję, nawiązał niejako do nowczesnych technologii. Z kolei Anna Rudak stworzyła niemal herb z dużą ilością zdobień, a Basia Flores, tak jak Augustynka, opracowała kolaż, ale w bardziej rysunkowej wersji. Wszystkie dzieła ożywił artysta CGI – Filip „Rybskie” Popik. Wprawił je w ruch i nadał im dynamiki, czyniąc je jeszcze bardziej intrygującymi i angażującymi.

- Wideo, które stworzyłem na podstawie statyków dostarczonych przez 5 innych artystów to próba uczynienia z i tak niesamowicie kreatywnych dzieł, jeszcze bardziej efektownych projektów. Starałem się podkreślać wyróżniki każdej z prac i dzięki animacji, umożliwić jeszcze głębsze doświadczenie ich przez odbiorców. Pracując nad tym, dla mnie samego, który działa w branży kreatywnej, niemałym zdziwieniem była mnogość interpretacji i możliwości, które wypłynęły z jednego źródła inspiracji – mówi Filip „Rybskie” Popik.

Wszystkie dzieła można było zobaczyć na specjalnym evencie zorganizowanym w Melt Museum – pierwszym w Polsce centrum sztuki immersyjnej, w którym granica między światem rzeczywistym a wirtualnym zaciera się. Współpraca Bombay Sapphire z tą przestrzenią ma charakter stały i będzie obowiązywać nawet po zakończeniu kampanii – jeden z pokoi Melt Museum został całkowicie przeznaczony marce, tak aby odwiedzający mogli całkowicie zanurzać się w jej świecie.

- „Zanurz się w kreatywności” to kampania, za sprawą której pragniemy rozbudzić kreatywność naszych odbiorców, zachęcić ich do samoekspresji i przekraczania granic. Dzieła, które stworzyli artyści, inspirując się marką Bombay Sapphire, pokazują, na jak wiele sposobów można interpretować jeden obiekt. Szczególnie dzisiaj, w dobie nowych technologii, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji, które jeszcze bardziej ten zakres poszerzają. Te prace to też najlepszy wyraz tego, jak wszechstronny jest nasz gin i na jak wiele sposobów można go przedstawić. Mamy nadzieję, że dzięki temu odbiorcy otworzą się jeszcze bardziej i na nowo odkryją markę Bombay Sapphire – mówi Małgorzata Miszel, marketing manager Premium White Spirits w Bacardi-Martini Polska.

Za ideę kreatywną kampanii oraz koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja 1862. Egzekucją współpracy z Melt Museum i aranżacją tej przestrzeni zajęła się agencja Bosko. Za komunikację kampanii, w tym działania z zakreu media-relations i branded content, odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"