- Z puli 4,4 milionów bonów, aktywowanych zostało dotychczas 3,5 miliona, czyli blisko 80 proc. Do płatności wykorzystano już 82 proc. z aktywowanych bonów, a bezpośrednio na konta przedsiębiorców turystycznych wpłynęło z tego tytułu ponad 2,3 miliarda złotych - mówi Wirtualnemedia.pl Przemysław Marczewski, specjalista ds. komunikacji w Polskiej Organizacji Turystycznej.
POT od początku uruchomienia programu Polski Bon Turystyczny realizuje szerokie działania informacyjne i edukacyjne, skierowane zarówno do beneficjentów rozwiązania, jak i przedsiębiorców z branży turystycznej.
- Aktualnie prowadzimy dodatkową akcję zachęcającą do pobrania i wykorzystania bonu do 30 września 2022 roku przez wszystkie te osoby, które jeszcze tego nie zrobiły lub wykorzystały przysługujące im bony tylko częściowo - dodaje.

Duża kampania telewizyjna PBT ruszyła 27 czerwca. Reklamy emitowane są w TVP1, Polsacie i TVN. Są też prowadzone działania m.in. w lokalnych mediach i social media czy wysyłka maili.
- Jesteśmy także obecni z akcjami informacyjnymi podczas lokalnych wydarzeń w całej Polsce, m.in „Jak smakuje Polska?”, współpracujemy z portalami wspierającymi edukację oraz bezpośrednio z jednostkami edukacyjnymi i odpowiadającymi za zorganizowany wypoczynek dzieci i młodzieży - mówi Miarczyński.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-jakubiak-reklama-banki-spoldzielcze-zrzeszenie-bps,7169836431997057a ##
Czym jest Polski Bon Turystyczny?
Bon turystyczny został wymyślony jako element wsparcia polskich rodzin i jednocześnie branży turystycznej w okresie kryzysu wywołanego pandemią COVID-19. To dokument elektroniczny uprawniający do wydania kwoty 500 zł na każde dziecko. Można go aktywować na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Polskim Bonem Turystycznym można dokonywać płatności za usługi hotelarskie i imprezy turystyczne w podmiotach turystycznych wpisanych na specjalną listę











