Bonduelle wraca z kampanią telewizyjną produktów na parze (wideo)

Firma Bonduelle Polska rozpoczęła kampanię reklamową promującą jej produkty na parze: w puszce i mrożone. Za realizację działań odpowiadają agencje Red8 i Vizeum.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bonduelle wraca z kampanią telewizyjną produktów na parze (wideo)

Kampania obejmuje emisję 15-sekundowych spotów, które marketer wykorzystał w ubiegłorocznej akcji.

Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych do końca stycznia.

Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Red8, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"