W dniu 24 kwietnia 2003 roku odbyła się ceremonia wręczenia laurów zwycięzcom V edycji konkursu "Boomerang", odbywającego się podczas Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego "Boomerang".
Dwie agencje, które zdobyły najwięcej laurów to: TequilaBTL Group oraz Euro RSCG Dialog.
Alastair Tempest, Dyrektor Generalny FEDMA wręczył Grand Prix agencji TequilaBTL Group.
Oto lista zwycięzców:
Nagrody Boomerang 2003 r.
Kategoria "Dobra trwałe"
Boomerang:
Kampania "Kabina za 1 zł", zgłaszający Peppermint, klient Aquaform
Wyróżnienia:
Kampania "Peugeot 607", zgłaszający Euro RSCG Dialog, klient Peugeot Polska
Kategorie "Dobra szybkozbywalne"
Boomerang:
Kampania "Wody źródlane", zgłaszający TequilaBTL Group, klient Żywiec Zdrój
Wyróżnienia:
Kampania "Knorr Gorący Kubek Wywiad na gorąco", zgłaszający TequilaBTL Group, klient Unilever Polska

Kategoria "Używki i farmaceutyki"
Boomerang:
Kampania "Piwo Żywiec", zgłaszający WebService, klient Grupa Żywiec
Wyróżnienia:
Kampania "Tyskie Cztery Wieki Tradycji", zgłaszający TequilaBTL Group, klient Kompania Piwowarska
Kategoria "Wydawnictwa, kultura, rozrywka"
Boomerang:
Kampania "Promocyjna oferta na zakup platformy cyfrowej Cyfra +", zgłaszający Euro RSCG Dialog, klient Canal + Cyfrowy
Wyróżnienia:
Kampania "Świąteczne wydanie Biuletynu 5 Plus", zgłaszający Euro RSCG Dialog, klient Polkomtel
Kategoria "Usługi business to business"
Boomerang:
Kampania "Teta Personel", zgłaszający Teta
Wyróżnienia:
Kampania "Promocyjna oferta System Plus", zgłaszający Euro RSCG Dialog, klient Polkomtel
Kategoria "Usługi business to consumer"
Boomerang:
Kampania "Lokata terminowa", zgłaszający Prografix, klient Lukas Bank

Wyróżnienia:
Kampania "Superkonto Student", zgłaszający Euro RSCG Dialog, klient PKO Bank Polski
Kategoria "Akcje non Profit"
Boomerang:
Kampania "Co można zrobić za 17 zł", zgłaszający Grupa Delta, akcja charytatywna na rzecz 15-miesięcznego Kuby Czekały
Wyróżnienia:
Kampania "www.directmarketing.com.pl", zgłaszający Gryf Direct
GRAND PRIX:
Kampania "Wody źródlane", zgłaszający TequilaBTL Group, klient Żywiec Zdrój
Nagroda specjalna "Złoty Znaczek":
" Kampania "Nowe pakiety produktowe - konto Złoty Sezam i Srebrny Sezam", zgłaszający Bank Przemysłowo - Handlowy PBK
Wyróżnienia dla najlepszych kampanii telemarketingowych "Złota Słuchawka":
" Kampania "Sprzedaż produktów RDP przez telefon", zgłaszający Call Center Poland, klient Wydawnictwo Reader`s Digest Przegląd
" Kampania "Apetyt na więcej…", zgłaszający digital One, klient Dom Sprzedaży Mediów - At Media











