BPH wraca do telewizji

Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obejmuje ona emisję spotu telewizyjnego banku BPH w największych stacjach telewizyjnych.

- Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji, czytamy w opisie spotu telewizyjnego.

          

 Film nawiązuje do prowadzonej od połowy września w prasie i BTL kampanii informacyjnej dotyczącej kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Wykorzystano w niej silny insight konsumencki, zgodnie z którym, aby znaleźć najlepszy kredyt, trzeba się sporo nabiegać.

Za kreację i strategię odpowiedzialny jest Just, który pracuje dla marki Banku BPH od 2003 roku, a zakupem mediów zajął się MediaCom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele