Brand New Galaxy zmienia nazwę na Assembly

Koncern marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy, należąca do Stagwell (STGW) zmienia nazwę na Assembly. Tworząc nową globalną strukturę Assembly Digital Commerce, uzupełni mediowe kompetencje Assembly o ekspertyzę w obszarze e-commerce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brand New Galaxy zmienia nazwę na Assembly

Rebranding Brand New Galaxy na Assembly jest kolejnym krokiem w trwającym już jakiś czas partnerstwie obu agencji. Połączone Assembly może teraz oferować zarówno planowanie i zakup mediów, jak i ekspertyzę digital commerce, wzmocnione o zespół ponad 400 ekspertów, oferujących kompleksowe rozwiązania digital dla klientów, jak np. Lindt, Ceer i Mashreq. Jednocześnie rozszerza ofertę dla obsługiwanych marek takich jak Lenovo, Fossil Group i Virgin Mobile, zapewniając optymalizację ROI ich budżetów marketingowych.

Do globalnego zespołu liderów Assembly dołącza Piotr Morkowski, dotąd CEO Brand New Galaxy, który został ogłoszony Global CEO digital commerce w Assembly. Julia Dziurbiejko, wcześniej COO BNG, objęła stanowisko global COO digital commerce, a Kacper Kłos, odpowiedzialny dotąd za rozwój biznesu BNG w Stanach Zjednoczonych, jest teraz global head of digital commerce.

Brand New Galaxy zmienia nazwę

- Akwizycja Brand New Galaxy w 2021 roku była kluczową inwestycją Stagwell w rozbudowę oferty commerce-driven dla naszych klientów. Wierzymy, że połączenie z Assembly pozwoli najlepszym umysłom w branży wykorzystać wspólne doświadczenie, a szeroki  zakres usług digital zagwarantuje klientom rozwój biznesowy na całej ścieżce zakupowej - powiedział Mark Penn, Chairman i CEO Stagwell.

- Ten ruch to długo oczekiwany krok w podróży Brand New Galaxy od czasu dołączenia do Stagwell w 2021 roku. BNG już od dwóch lat ściśle współpracuje z Assembly, obsługując wspólnie wielu globalnych klientów. Występowanie pod wspólną marką tworzy jeszcze więcej możliwości dla naszych klientów i pracowników. Połączenie sił z Assembly daje nam przewagę w zdobywaniu kolejnych rynków i pozwoli realizować ambitną wizję rozwoju - powiedział Piotr Morkowski, global CEO Digital Commerce w Assembly.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska