BrandLift wypromuje Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię

Pod hasłem #GZM_MisjaMetropolia  agencja BrandLift przeprowadzi kampanię dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Będzie budować wiedzę o obszarach kompetencji GZM. W akcję zaangażowano m.in. Radka Kotarskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BrandLift wypromuje Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię
fot.mat.pras.

Agencja BrandLift przygotuje i przeprowadzi kompleksową kampanię dla Górnośląsko-Zagłębowskiej Metropolii. Celem działań jest zbudowanie wiedzy o GZM, tak aby odbiorcy wiedzieli jakie są jej granice i kompetencje oraz jakie korzyści wynikają z nich dla mieszkańców i gości.

W ramach prowadzonej akcji GZM chce pokazać innowacje jakie od lat na tym terenie ułatwiały ludziom życie oraz ludzi, którzy mimo również dziś wspólnie budują rozwiązania, ułatwiające funkcjonowanie. Kampania przez pokazywanie w sposób emocjonalny swoje unikalności ma budować markę Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to najmłodsza metropolia w Europie i pierwsza taka instytucja w Polsce. Tworzy ją związek 41 miast i gmin, zlokalizowanych w centralnej części województwa śląskiego. Obszar Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii to ponad 2,5 tys. km2, gdzie obok tradycyjnego przemysłu rozwijają się nowoczesne technologie, związane m.in. z branżą automotive, IT czy medycyną. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia zamieszkiwana jest przez ok. 2,3 mln mieszkańców.

Celem zaplanowanej kampanii jest przede wszystkim promowanie obszarów i kompetencji GZM. W tym celu w akcję zostają włączeniu vlogerzy i instagramerzy.

GZM będzie też promować Radek Kotarski, który zaprezentuje czym obecnie jest Metropolia, czym była w ujęciu historycznym oraz jakie obecnie niesie korzyści dla mieszkańców. Obok niego GZM promować będą także: Krzysztof „Jankes” Jankowski popularny polski prezenter radiowy i telewizyjny, Jola Szymańska – dziennikarka i YouTuberka, Karol Werner autor bloga „Kołem się toczy”, autorzy kanału „5 sposobów na” czy Filip Nowobilski – Duży w Maluchu.

Kampania zorganizowana jest w formie „challange”. Kolejni twórcy rzucają wyzwanie dla innych zaangażowanych influencerów do pokazania/sprawdzenia atutów GZM zgodnie z ich stylem i prezentowaną tematyką.

 – Po raz pierwszy sięgamy po narzędzie, jakim jest influencer marketing, by promować zalety płynące z życia na terenach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Po kampanii informacyjnej realizowanej za pomocą kanałów tradycyjnych przyszedł czas na bardziej nowoczesne myślenie o marketingu regionu. Wierzymy, że internetowi twórcy są bliżej odbiorców, przez co są wiarygodni. GZM ma wiele do zaoferowania w obszarach edukacji, gospodarki czy transportu. Chcemy burzyć stereotypy i pokazać, że jesteśmy nowoczesnym miejscem do nauki, pracy, życia codzinnego i umiemy o tum nowocześnie opowiadać – Daria Kosmala, dyrektorka departamentu marki i komunikacji GZM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące