Brasil odpowiada za stworzenie nowej platformy komunikacji marki Rainbow i będzie na bieżąco obsługiwać touroperatora w zakresie ATL i BTL. - O wyborze agencji Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadającego na brief, wyróżnialnego formatu kreatywnego, ale też plastyczność platformy i jej potencjalna adaptowalność na liczne punkty styku naszej marki z klientem - mówi Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/itaka-neckermann-i-rainbow-najaktywniejszymi-reklamodawcami-w-branzy-turystycznej_2 ##
Firma nie ujawnia na jak długo zawarła umowę z agencją Brasil. W przetargu było w sumie sześć firm - Brasil konkurowała w nim z agencjami Isobar, Bardzo, PZL, Fat Baby i Scholz&Friends.
Do tej pory obsługą reklamową Rainbow zajmowała się agencja Fat Baby. Jednymi z ostatnich kampanii zrealizowanych dla touroperatora w 2019 roku były „Król Egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” oraz działania wspierające Przedsprzedaż oferty Lato 2020, w 3 odsłonach: „Dla Powracających”, „Dla Wymagających” i „Dla Kupujących Sprytnie”.

Pod koniec grudnia 2019 roku touroperator zaczął kampanię reklamową promującą ofertę Lato 2020.











