Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Wystartowała nowa kampania marki Adidas pod hasłem „You Got This – We All Need Someone to Make Us Believe”. Obejmie m.in. murale w Warszawie, formaty digitalowe i aktywności w mediach społecznościowych. Bohaterem polskiej odsłony kampanii jest Piotr Zieliński.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Kampania celebruje siłę wsparcia – od pierwszych kroków na boisku po największe triumfy pokazuje, że za każdym sportowcem stoi ktoś, kto wierzył w niego, zanim pojawiły się wielkie momenty. Rodzice, rodzeństwo, trenerzy, przyjaciele – ich obecność zmienia więcej, niż myślimy. O sile wsparcia opowiadają światowe gwiazdy sportu: Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal oraz Trinity Rodman.

Polska odsłona kampanii Bohaterami polskiej odsłony kampanii są zaś Piotr Zieliński, jeden z najlepszych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant kraju i zawodnik Interu Mediolan oraz jego bracia – Paweł i Tomek. W luźnej grze w siatkonogę wracają wspomnieniami do dzieciństwa, gdzie najważniejsze były nie wyniki, a radość, wsparcie i braterska więź.

Cele kampanii Celem kampanii marki Adidas jest nie tylko promowanie pozytywnych wartości w sporcie, ale też zachęcenie każdego z nas do bycia częścią tej zmiany. Bo czasem jedno „Wierzę w ciebie” wystarczy, by uruchomić całą lawinę sukcesów – informują twórcy kampanii.

Kampania potrwa do 25 maja 2025 roku i będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, display, VOD), social mediach (Instagram, TikTok, Facebook), nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym cyfrowych) oraz na muralach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele