Braughman Group Media: Wyjątkowa współpraca z NGO oraz plany rozwoju na najbliższe miesiące – DOOH i murale

W dobie dynamicznych zmian w krajobrazie miejskim, firma Braughman Group Media stawia na innowacje, rozszerzając swoją działalność o pozyskiwanie powierzchni pod ekrany digital oraz murale na terenie całej Polski. To strategiczne posunięcie jest odpowiedzią na zaostrzające się przepisy związane z uchwałami krajobrazowymi oraz rosnącą świadomość estetyczną społeczeństwa.

Artykuł Sponsorowany
Artykuł Sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Braughman Group Media: Wyjątkowa współpraca z NGO oraz plany rozwoju na najbliższe miesiące – DOOH i murale
Braughman Group Media

Priorytetowe jest dla nas kreowanie przestrzeni miejskiej formami reklamy, które cieszą się największą akceptacją mieszkańców a poza DOOH są to murale reklamowe. Badania wskazują, że obecność przekazu reklamowego na muralu zwiększa przywiązanie do marki, ponieważ jest on odbierany jako akt wzbogacający, a nie zanieczyszczający przestrzeń miejską. Potwierdzają to dane z Polski – "Reklama w przestrzeni publicznej – badanie społeczne" przeprowadzone przez Narodowe Centrum Kultury (NCK). Raport ten wskazuje, że aż 76 procent Polaków postrzega mural jako formę sztuki, a nie zwykłą reklamę. Dodatkowo, globalne badanie agencji Muros (cytowane przez Retail TouchPoints) potwierdza, że blisko 73% respondentów jest bardziej skłonnych kupić produkt od marki, która angażuje się w kreatywne działania marketingowe, takie jak murale, w porównaniu do tradycyjnych form reklamy.

"Dla nas niezwykle ważne jest, aby przestrzeń, w której na co dzień żyjemy, była estetyczna i przyjazna. Wierzymy, że reklama może być elementem harmonijnie wpisującym się w tkankę miasta, a nie źródłem wizualnego chaosu. Dlatego stawiamy na te formy, które gwarantują najwyższą jakość przekazu kreacji reklamowej" - podkreśla Agnieszka Kazienko, CFO/COO.

Braughman Group Media
Braughman Group Media © Braughman Group Media

Braughman Group Media rozwija swoją sieć murali w polskich miastach, kładąc nacisk na projekty, które niosą ze sobą wartość społeczną. W ramach współpracy z Centrum Edukacji Obywatelskiej – największą edukacyjną organizacją pożytku publicznego w Polsce – powstał mural przy ulicy Puławskiej w Warszawie, wzywający do wzajemnej życzliwości pod hasłem "Życzliwość daje radość. Tym bardziej w szkole". To inicjatywa, która łączy przekaz reklamowy z ważnym przesłaniem społecznym.

"Naszym celem jest realny wpływ na jakość życia Polaków. Wspieramy inicjatywy, które mają sens, niosą pozytywny wpływ społeczny i są zgodne z wartościami, w które wierzy nasz zarząd i nasi pracownicy. Współpraca z NGO-sami, takimi jak Centrum Edukacji Obywatelskiej, pozwala nam łączyć reklamę z edukacją i kulturą, a tym samym budować bardziej przyjazne miasta" – dodaje Dorota Kępska, odpowiedzialna za projekt po stronie Braughman.

Wojciech Albiński, ekspert do spraw komunikacji Centrum Edukacji Obywatelskiej podkreśla, że współpraca z szerokim środowiskiem mediowym – w tym z Braughman - jest dla Centrum Edukacji Obywatelskiej bardzo ważna. "Nasza misja czyli wspieranie uczniów i uczennice w zdobywaniu wartościowych doświadczeń szkolnych nie zamyka się tylko w murach szkół czy środowisku edukacyjnym. W pracę i życie szkół jest zaangażowana prawie 12 milionów osób – to dzieci, nauczyciele, rodzice, a nawet dziadkowie. Możliwość współpracy z firmami takimi jak Braughman daje nam możliwość mówienia także do nich. Dlatego jesteśmy wdzięczni za Braughman za płynną i udaną współpracę i zachęcamy do kontaktu szersze środowisko reklamowe, aby wspólnie tworzyć szkoły możliwości".

Współpraca Braughman Group Media Outdoor z Centrum Edukacji Obywatelskiej

Jesteśmy gotowi, by Twoja marka wywarła realny, pozytywny wpływ w przestrzeni miejskiej: skontaktuj się z nami, aby stworzyć wielkoformatową kampanię, która łączy siłę artystycznej komunikacji (jak murale) z maksymalną widocznością w całej Polsce!

Artykuł sponsorowany Braughman Group Media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów