Priorytetowe jest dla nas kreowanie przestrzeni miejskiej formami reklamy, które cieszą się największą akceptacją mieszkańców a poza DOOH są to murale reklamowe. Badania wskazują, że obecność przekazu reklamowego na muralu zwiększa przywiązanie do marki, ponieważ jest on odbierany jako akt wzbogacający, a nie zanieczyszczający przestrzeń miejską. Potwierdzają to dane z Polski – "Reklama w przestrzeni publicznej – badanie społeczne" przeprowadzone przez Narodowe Centrum Kultury (NCK). Raport ten wskazuje, że aż 76 procent Polaków postrzega mural jako formę sztuki, a nie zwykłą reklamę. Dodatkowo, globalne badanie agencji Muros (cytowane przez Retail TouchPoints) potwierdza, że blisko 73% respondentów jest bardziej skłonnych kupić produkt od marki, która angażuje się w kreatywne działania marketingowe, takie jak murale, w porównaniu do tradycyjnych form reklamy.

"Dla nas niezwykle ważne jest, aby przestrzeń, w której na co dzień żyjemy, była estetyczna i przyjazna. Wierzymy, że reklama może być elementem harmonijnie wpisującym się w tkankę miasta, a nie źródłem wizualnego chaosu. Dlatego stawiamy na te formy, które gwarantują najwyższą jakość przekazu kreacji reklamowej" - podkreśla Agnieszka Kazienko, CFO/COO.
Braughman Group Media rozwija swoją sieć murali w polskich miastach, kładąc nacisk na projekty, które niosą ze sobą wartość społeczną. W ramach współpracy z Centrum Edukacji Obywatelskiej – największą edukacyjną organizacją pożytku publicznego w Polsce – powstał mural przy ulicy Puławskiej w Warszawie, wzywający do wzajemnej życzliwości pod hasłem "Życzliwość daje radość. Tym bardziej w szkole". To inicjatywa, która łączy przekaz reklamowy z ważnym przesłaniem społecznym.

"Naszym celem jest realny wpływ na jakość życia Polaków. Wspieramy inicjatywy, które mają sens, niosą pozytywny wpływ społeczny i są zgodne z wartościami, w które wierzy nasz zarząd i nasi pracownicy. Współpraca z NGO-sami, takimi jak Centrum Edukacji Obywatelskiej, pozwala nam łączyć reklamę z edukacją i kulturą, a tym samym budować bardziej przyjazne miasta" – dodaje Dorota Kępska, odpowiedzialna za projekt po stronie Braughman.
Wojciech Albiński, ekspert do spraw komunikacji Centrum Edukacji Obywatelskiej podkreśla, że współpraca z szerokim środowiskiem mediowym – w tym z Braughman - jest dla Centrum Edukacji Obywatelskiej bardzo ważna. "Nasza misja czyli wspieranie uczniów i uczennice w zdobywaniu wartościowych doświadczeń szkolnych nie zamyka się tylko w murach szkół czy środowisku edukacyjnym. W pracę i życie szkół jest zaangażowana prawie 12 milionów osób – to dzieci, nauczyciele, rodzice, a nawet dziadkowie. Możliwość współpracy z firmami takimi jak Braughman daje nam możliwość mówienia także do nich. Dlatego jesteśmy wdzięczni za Braughman za płynną i udaną współpracę i zachęcamy do kontaktu szersze środowisko reklamowe, aby wspólnie tworzyć szkoły możliwości".
Współpraca Braughman Group Media Outdoor z Centrum Edukacji Obywatelskiej

Jesteśmy gotowi, by Twoja marka wywarła realny, pozytywny wpływ w przestrzeni miejskiej: skontaktuj się z nami, aby stworzyć wielkoformatową kampanię, która łączy siłę artystycznej komunikacji (jak murale) z maksymalną widocznością w całej Polsce!











