Spektakularne kampanie OOH z elementami non-standard 3D w Centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Braughman Group Media, lider wielkoformatowej  reklamy zewnętrznej na polskim rynku, zrealizował dwie innowacyjne kampanie wielkoformatowe w centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Alei Sikorskiego (Dolinki Służewieckiej), Alei Witosa oraz ul. Sobieskiego dla globalnych marek Hyundai oraz Eduscho.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Spektakularne kampanie OOH z elementami non-standard 3D w Centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Reklamy zostały wzbogacone o elementy niestandardowe LED oraz 3D. Średni miesięczny traffic przy tej lokalizacji zgromadził blisko 4.5 mln. odbiorców. Projekty zostały zrealizowane na powierzchni blisko 3 000 m2, co stanowi największą reklamę wielkoformatową w Polsce.

grafika

 

grafika

Realizacja dla Hyundai, globalnego koncernu samochodowego, została wzbogacona elementami LED, co daje spektakularny efekt wizualny, zwłaszcza podczas godzin wieczornych. Reklama dla marki Eduscho, powstała z elementem niestandardowym 3D, co potęguje dodatkowo efekt optyczny i przyciąga wzrok odbiorców.

- Nośniki reklamy zewnętrznej wzbogacone o elementy 3D oraz oświetlenie LED nie tylko przyciągają uwagę, ale również potęgują siłę przekazu reklamowego. Dzięki temu, że są bardziej interaktywne i innowacyjne, reklamy takie są zapamiętywane na dłużej przez odbiorców, co przekłada się na większą skuteczność kampanii. To nie tylko sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, ale także skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży reklamowanego produktu. – podkreśla Wojciech Zeńko, Z-ca Dyrektora Sprzedaży Braughman Group Media.

grafika

 

grafika

 

grafika

Braughman Group Media, jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 350 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą