Kampania Allegro „English for beginners” wystartowała 26 listopada 2016 roku. Opowiadała historię dziadka, który uczy się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać z wnuczką, który mieszka poza Polską w nadchodzące święta Bożego Narodzenia. Reklama ta była najbardziej poruszającą reklamą na YouTube w 2016 roku. Była też najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w ub.r. Uwagę na ten spot zwróciło wiele zagranicznych serwisów poświęconych reklamie.
W środę jej twórcy - agencja Bardzo - odebrali na festiwalu reklamowym w Cannes statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Entertainment. Spot konkurował w niej z 190 innymi projektami z całego świata. Produkcją spotu zajęły się: Cut Cut, Stage2, Ztudio.

Brązowy Lew dla agencji Bardzo i Allegro to trzecia nagroda dla polskich agencji. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness za projekt „Smart bell” dla Axa Polska. Z kolei Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.











