Brazylijski rynek e-commerce

Robienie zakupów online podobnie jak wiele innych internetowychczynności dojrzewa w Brazylii w szybkim tempie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z raportu firmy e-bit o nazwie 'Web Shoppers' wynika, że międzypierwszą połową 2005 roku a rokiem 2008 dochody na brazylijskimrynku e-commerce wzrosły blisko czterokrotnie, do poziomu 3,8miliarda realów brazylijskich (2,2 miliarda dolarów) - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

Tymczasem według lokalnego dziennika Valor Economico, w samym2007 roku rynek zanotował wzrost o 43 procent.

Wracając do danych e-bit, również liczba Brazylijczykówrobiących zakupy przez internet rośnie w gwałtownym tempie. Wlatach 2003 - 2007 zwiększyła się ona z 2,6 do 9,5 miliona. Czołowekategorie e-commerce w Brazylii to książki, czasopisma oraz gazety,stanowiące razem 17 procent rynku.

Z kolei z lutowego badania firmy Symantec wynika, że odsetekdorosłych Brazylijczyków kupujących w sieci (79 procent) jestpodobny do najbardziej rozwiniętych pod tym względem krajów świata,takich jak Japonia (82 procent), Wielka Brytania (79 procent) czyNiemcy (76 procent), a także dużo wyższy niż we Francji (66procent) czy USA (63 procent).

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu