Rozpoczęła się outdoorowa kampania odświeżacza powietrza Brise One Touch firmy SC Johnson realizowana przez dom mediowy Optimedia. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jej celem jest przypomnienie o produkcie w miejscu sprzedaży. Adresatem są kobiety odwiedzające hipermarkety. Przygotowując działania outdoorowe Optimedia sięgnęły po nowatorskie nośniki reklam umieszczane przy wejściach oraz wewnątrz sklepów. Kampania stanowi uzupełnienie działań reklamowych prowadzonych w telewizji od połowy września br.
Plakaty reklamujące Brise One Touch pojawią się na nośnikach typu Citylight umieszczonych na parkingach supermarketów: Geant, Real, Tesco, Hypernova, Makro i Leclerc w ponad 40 miastach Polski. Zawisną także na drzwiach zewnętrznych i wewnętrznych tych sklepów. Przy półkach z wystawionym produktem pojawią się dwa rodzaje nośników reklamowych zawierających wizualizację produktów: stoppery (pionowe transparenty zawieszone na półkach) oraz naklejki podłogowe. Kreację przygotowała agencja AdFabrika FCB.

"Brise One Touche należy do kategorii produktów kupowanych często i pod wpływem impulsu. W przypadku takich produktów decyzje zakupowe są podejmowane dopiero w sklepie. Często przypominamy sobie o potrzebie kupienia odświeżacza dopiero, gdy go zobaczymy na półce. Prowadzona przez nas dla Brise One Touch kampania ma na celu dotarcie do świadomości potencjalnego klienta właśnie w momencie, gdy decyduje on o kupnie najpotrzebniejszych rzeczy do domu. Skracamy w ten sposób czas działania reklamy podnosząc jednocześnie jej efektywność." - powiedział Norbert Kałużny z Optimedia Poland











