Brita "Filtruje Dla Bałtyku"

Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki produktów do filtrowania wody Brita projekt CSR #FiltrujemyDlaBałtyku. Dotyczy tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brita "Filtruje Dla Bałtyku"

Projekt CSR #FiltrujemyDlaBałtyku łączy działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki wyrażonymi w aktualnej platformie komunikacyjnej “Brita. Lubię ją”, której twarzą jest aktorka Olga Frycz.

-  Projekt powstał jako odpowiedź na brief marki, zakładający działania CSR i edukacyjne wokół tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku. Zależało nam, by poprzez zaproponowane aktywności podkreślić związek produktów Brita z ochroną naszego środowiska naturalnego. Projekt, jako kolejna już nasza propozycja, uzyskał akcept na szczeblu centralnym Brita GmbH - mówi Magda Korczak, client service director Freundschaft.      

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brita-lubie-ja-opinie-olga-frycz-reklama ##

Brita pomaga Bałtykowi

W ramach akcji CSR agencja zorganizowała między innymi współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Owocem tej współpracy są pierwsze działania edukacyjne realizowane na kanałach marki BRITA oraz adopcja jednej z podopiecznych Fokarium - foczki, której nadano imię Britka. Już niedługo stanie się ona bohaterką akcji #FiltrujemyDlaBałtyku.

Autorem projektu oraz aktualnej platformy komunikacji marki Brita jest agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK