British Airways na Hotelu Metropol

Wielkoformatowy plakat z Big Benem i British Airways w tle o powierzchni blisko czterech kortów tenisowych na Hotelu Metropol w centrum Warszawy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to jeden z elementów kampanii reklamowej British Airways pod hasłem "Londyn jest bliżej, niż myślisz", która ruszyła wczoraj. Celem kampanii jest promocja oferty British Airways kierowanej zarówno do osób podróżujących turystycznie jak i służbowo.Zachętą do korzystania z połączeń British Airways są niskie ceny biletów oraz jakość serwisu zapewnianego przez przewoźnika, w tym przeloty na centralnie usytuowane lotniska oraz specjalne ceny hoteli z oferty British Airways Holidays.Adaptację kreacji kampanii przygotowała agencja Publicis. Za media odpowiada dom mediowy Optimedia. Kampania będzie realizowana przy pomocy nośników reklamy zewnętrznej. Plakaty zawisną na tzw. backlightach o wymiarach 6x3 m w dwóch miastach: Warszawie i Krakowie. Wspomniany wyżej wielkoformatowy plakat o powierzchni 750 m2 pojawi się na fasadzie Hotelu Metropol na rogu ulicy Marszałkowskiej i Aleji Jerozolimskich. Plakaty informują o atrakcyjnej cenie biletów do Londynu i z powrotem oraz zachęcają do rezerwacji poprzez strony www.ba.com.Tłem dla podanych informacji jest fragment Big Bena oraz brytyjska flaga, podkreślająca brytyjskie wartości z którymi identyfikują się linie British Airways.Agencja reklamowa Publicis prowadzi kampanie reklamowe dla British Airways w Polsce od blisko 10-ciu lat. To jedna z największych i najbardziej cenionych agencji reklamowych w Polsce (drugie miejsce w rankingach SMG/KRC przeprowadzonych w 2003 i 2004 r. na zlecenie "Media i Marketing Polska"). Należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe. W skład tej grupy wchodzą m.in. takie agencje sieciowe jak Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett (także oddziały polskie) oraz domy mediowe Zenith Optimedia Group i Starcom MediaVest Group. Poza British Airways Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: The Coca-Cola Poland Services, Renault Polska, Castorama, Grupa L'Oréal, Whirlpool, Hewlett-Packard, Sanofi Synthelabo, Scandinavian Tobacco.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów