Uruchomiony przez British Airways serwis społecznościowyMetrotwin.com poświęcony jest właśnie Nowemu Jorkowi i Londynowi,ponieważ te partnerskie miasta są najważniejsze dla tych liniilotniczych. - Londyn jest naszą główną bazą, a Nowy Jork to miasto,do którego przewozimy dziennie setki osób, dlatego chcemy jeszczebardziej przybliżyć ludziom te dwa miejsca na świecie - argumentujeChris Davies, digital marketing manager z British Airways.
W serwisie Metrotwin.com internauci mogą tworzyć swoje profile,pisać recenzje atrakcji w Nowym Jorku i Londynie, układać ichlisty, zamieszczać mapy dotarcia do nich i na bieżąco oceniać je wskali od 1 do 100 oraz wskazywać miejsca, które są do siebiebliźniaczo podobne w obu metropoliach. Witryna ma wzorowany nadziałającym w sklepie internetowym Amazon system, który rozpoznajegust użytkownika i rekomenduje mu inne usługi. W ciągu najbliższychkilku miesięcy serwis Metrotwin.com zostanie rozbudowany oaplikacje przeznaczone na telefony komórkowe.












