Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark

Rusza kampania reklamowa marki napojów Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) oparta na nowej wersji piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, którą przygotowali Brodka, Król, Igo i Miuosh. Dwa lata wcześniej inną wersję tego przeboju zaśpiewali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark
Brodka w teledysku promującym Tymbark

Teledysk do wersji „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” stworzonej przez Brodkę, Króla, Igo i Miuosha jest połączeniem efektów wizualnych wygenerowanych przez sztuczną inteligencję z ujęciami realistycznymi.

Na potrzeby akcji uruchomiono też serwis Wszystkomigra.pl, w którym można wziąć udział w loterii z muzycznymi nagrodami oraz obejrzeć materiały z planu klipu. Kampania reklamowa obejmie m.in. YouTube’a, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata i działania z influencerami

grafika

Dwa lata temu do kampanii Tymbarku swoją wersję „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” przygotowali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni.

Za kreację i realizację nowej kampanii odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom produkcyjny Moon Films. Za organizację loterii odpowiada NAV agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, za działania z influencerami - agencja Daily Dose of Beauty, a za public relations - agencja Hope.

Booking artystów zapewniło East Eventz. Produkcją muzyczną zajęli się Jakub Galiński i Dominik Trębski (Piwnica u Galińskiego). Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper, zdjęcia zrealizował Maciek Ryter. Za postprodukcję odpowiada Televisor studio, a dźwięk – Juice Sound. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio kreatywne Lens That, a produkcją strony Wszystkomigra.pl - Post Sticker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Anna Kochanowska w Soul & Mind

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę