W kampanii „Viva wyraźnie inna” z jednej strony prezentowana jest nowa identyfikacja wizualna Viva Polska. Z drugiej strony promowane są najważniejsze nowości w ramówce stacji: prowadzony przez Tedego i Kędziora program „Webnięci” oraz amerykańską kreskówkę „Futurama”. Reklamy podkreślają również, że Viva jest obecnie emitowana w formacie 16:9. Motywem muzycznym kampanii jest piosenka „Varsovie” Moniki Brodki.
Akcja reklamowa rusza 17 lipca, jednocześnie ze startem nowej ramówki Viva Polska. Kampania, zaplanowana do końca wakacji, obejmie telewizję (MTV,Viva,Comedy Central), kina (Cinema City i Multikino), internet oraz outdoor (billboardy w Warszawie). Viva Polska podkreśla, że to największy projekt reklamowy w jej historii, przy czym nie ujawnia jego budżetu.

Spoty do kampanii we własnym zakresie zespół kreacji Viacom International Media Networks w Polsce, a kreacją reklam internetowych oraz outdoorowych zajęła się agencja K2. Media zaplanowały i kupiły dom mediowy Value Media oraz dział marketingu Viacom International Media Networks.











