Komunikacja reklamowa Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była utrzymana w konwencji cotygodniowego pojedynku kulinarnego. Kucharze rzucali sobie nawzajem wyzwania, nie szczędząc przy tym żartów i złośliwości.


W kolejnych odsłonach kampanii promowane były m.in. oferty produktów i potraw z kuchni różnych krajów i części świata, np. Hiszpanii, Włoch, Grecji, Anglii, Niemiec USA czy Azji. Dlatego spoty z Brodnickim i Okrasą przedstawiały podróże do tych krajów albo nawiązywały do ich kultury i obyczajowości.







Niektóre spoty z Brodnickim i Okrasą nawiązywały do różnych gatunków filmów (m.in. gangsterskich i akcji) oraz konkretnych produkcji (np. „Ojca Chrzestnego” i „Kingsajzu”).

Inne reklamy pokazywały wymyślone sytuacje z udziałem kucharzy, m.in. wyprawę na księżyc, walkę bokserską, orędzie polityczne, galę rozdania nagród, wizytę u psychoterapeuty i rejs statkiem.
Wiele spotów odnosiło się do codziennych sytuacji (np. zakupów na ryneczku warzywno-owocowym, pikniku, wyjazdu wakacyjnego) oraz bieżących i sezonowych wydarzeń (m.in. Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Dnia Kobiet, Dnia Dziecka, zabawy sylwestrowej, początku roku szkolnego i walentynek).











