Katarzyna Nosowska i Eldo promują plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich (wideo)

Ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na warszawskiej Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada agencja Walk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Nosowska i Eldo promują plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich (wideo)
Eldo w spocie Browarów Warszawskich

Browary Warszawskie to teren między ulicami Grzybowską, Wronią, Chłodną i Krochmalną, który Echo Investment na nowo wkomponuje w tzw. tkankę miejską. Powstaje nowy, otwarty dla wszystkich miejski kwartał, tworzony przez budynki mieszkalne, biurowce oraz place publiczne, miejsca odpoczynku i rekreacji, kawiarnie, restauracje i sklepy.

Plebiscyt, który ruszył w miniony piątek, umożliwia wybranie nazwy ulicy, która stanie się częścią nowych Browarów Warszawskich. Nowa ulica na Woli rozpoczyna się przy Bramie Browarów, czyli ulicy Grzybowskiej i połączy ze sobą biurową i mieszkalną część nowego kwartału miejskiego. Przy części mieszkaniowej łączy się z ulicą Krochmalną, ale w odróżnieniu od niej będzie ulicą, której dotąd w Warszawie nie było.

Echo Investment z kuratorami Muzeum Warszawy zaproponowali trzy nazwy, które są osadzone w historii Browarów i są nawiązaniem do wolskiego dziedzictwa: Sfinksów Warszawskich (wizerunek sfinksa widniał wiele lat na etykietach piwa warzonego na Woli), Haberbuscha i Schielego (właściciele browaru) oraz Wolskiej Krachli (zaczerpnięta z Austrii Krachla rozpoczęła karierę w Polsce od wolskich browarników).

Plebiscyt oraz wspierająca go kampania reklamowa będą prowadzone do 22 czerwca br. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii plebiscytu oraz kompleksową realizację działań w ramach kampanii odpowiada Walk.

 

Aktywności reklamowe są prowadzone na terenie Warszawy, w internecie oraz w warszawskich stacjach radiowych, m.in. Eska Warszawa, Chillizet, Meloradio, Plus Warszawa, Radio Kolor. W rozgłośniach radiowych są emitowane spoty z udziałem Kasi Nosowskiej oraz Eldo, którzy zachęcają do wzięcia udziału w głosowaniu. Działania online objęły współpracę z Grupą WP oraz komunikację na profilu Browarów Warszawskich na Facebooku i przygotowanie strony twojaulica.pl.

Na stronie internetowej zostały zaprezentowane trzy 45-sekundowe spoty, opowiadające o historycznym tle poszczególnych propozycji nazw. Filmy są również prezentowane na terenie stacji metra Świętokrzyska. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS dystrybuowane na terenie Warszawy.

Za produkcję filmów odpowiadało Szut Szut Studio, a za postprodukcję dźwięku - Beat Shop Studio Dźwiękowe. Realizacją spotów radiowych i postprodukcją dźwięku zajęło się FDR Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"