Katarzyna Bielawska odpowiada obecnie za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących się w portfolio firmy na rynku polskim (m.in. Jack Daniel’s, Finlandia Vodka i Woodford Reserve, Benriach jak również nowej marki – Gin Mare). Wcześniej tworzyła m.in. strategię takich kanałów jak convenience, cash&carry, sieci detalicznych a ostatnimi czasy kanału dyskontowego.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pawel-miziolowski-dyrektor-marketing-brown-forman-polska ##
Agnieszka Wisełka z awansem w dziale marketingu Brown-Forman Polska
Awanse objęły również dział marketingu, gdzie nowym marketing managerem ds. marek super premium została Agnieszka Wisełka. Związana z Brown-Forman od 9 lat, zaczynała w dziale Brand and Business Insights, później zdobywając doświadczenie w brand marketingu (Jack Daniel’s). Od 2022 roku pełniła funkcję trade marketing managera w dziale sprzedaży.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/slawomir-przywala-brown-forman-dyrektor-sprzedazy ##
W roli marketing managera Agnieszka Wisełka stanie na czele 4-osobowego zespołu, wspólnie z którym będzie odpowiedzialna za strategię i rozwój na polskim rynku czołowych marek premium amerykańskiej firmy (Woodford Reserve, BenRiach, GlenDronach, Fords Gin).











