BTL-owa kampania wprowadza Excedrin MigraStop

Ruszyła BTL-owa kampania reklamująca Excedrin MigraStop, preparat na migrenę wprowadzony właśnie na polski rynek przez Novartis. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania preparatu Excedrin MigraStop podkreśla, że jako jedyny lek przeciwbólowy bez recepty zwalcza wszystkie objawy migreny. Akcja jest skierowana zarówno do farmaceutów, jak i pacjentów. Obejmuje materiały POS w aptekach, film o migrenie (dostępny także w 3D) oraz multimedialną konferencję sprzedaży.

grafika

Odpowiedzialna za kampanię agencja Sales Link zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy inne agencje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]