BTL Point Group realizuje aktywności samplingowe dla Kinder Bueno

BTL Point Group realizuje animacje samplingowe połączone z konkursem SMS dla marki Kinder Bueno.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania odbywają się w ośmiu największych aglomeracjach i koncentrują się w okolicach uczelni, akademików i miejsc spotkań młodzieży. Dystrybucji sampli towarzyszy konkurs SMS, w którym do wygrania są samochody Smart - wypożyczone na 2 dni dla każdego zwycięzcy w danym dniu. Konkurs polega na jak najszybszym odpowiedzeniu na proste pytanie związane z Kinder Bueno. Działaniom na uczelniach towarzyszy ekspozycja Smartów na uczelniach.

        

Wszystkie osoby, które wzięły udział w zabawie, biorą udział w konkursie finałowym, w którym można wygrać bilety na koncert zespołu The Bravery - wraz z pobytem w Londynie dla dwóch osób.

Za koncepcję i egzekucję działań samplingowych odpowiada agencja marketing services BTL Point Group, kreację ulotki dostarczyła agencja Arc, a technologię do realizacji konkursu SMS zapewnia MOBILE Point Group (AdMobile).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów