Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem

Producent piwa Budweiser przeznaczy 5 milionów dolarów swojego budżetu na wsparcie walki z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Anheuser-Busch przekierowała te środki z budżetu na sport i rozrywkę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Budweiser przekierowuje część budżetu marketingowego na walkę z koronawirusem

Międzynarodowy koncern browarniczy Anheuser-Busch, do którego należy Budweiser, aktywnie włączył się w walkę z koronawirusem w Stanach Zjednoczonych. Browar będzie produkować w swoich zakładach środki do higieny rąk, a swoją sieć logistyczną wykorzysta do ich dystrybucji.

Budweiser wspiera walkę z koronawirusem

Ponadto 5 milionów dolarów z budżetu na sponsoring sportowy trafi do organizacji non-profit, które pomagają w walce z koronawirusem. Właściciel Budweisera będzie wspierał Amerykański Czerwony Krzyż, który na nieużywanych obecnie stadionach sportowych prowadzi akcje krwiodawstwa.  

- Covid-19 zmienił sposób naszego życia, ale nie zmienił priorytetów firmy Anheuser-Busch i naszych zobowiązań jako pracodawcy, partnera biznesowego i obywateli - powiedział cytowany w komunikacie Michel Doukeris, dyrektor generalny Anheuser-Busch USA.

Anheuser-Busch przygotował także specjalny spot, w którym dziękuje wszytskim Amerykanom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"