Budżet medialny Marsa dla MediaVest

MediaVest wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów na rynkuamerykańskim dla firmy Mars Inc.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tym samym należący do holdingu reklamowego Publicis Groupe dommediowy będzie odpowiedzialny za warty 550 milionów dolarówskonsolidowany budżet medialny korporacji, przejmując przy tymmedialne obowiązki marek firmy Wrigley, którą w październikuubiegłego roku za 23 miliardy dolarów przejął Mars.

MediaVest jest od 2004 roku odpowiedzialny za medialny budżetnależących do Marsa marek, takich jak Dove, Galaxy, Mars, MilkyWay, Twix, Pedigree i Whiskas. Z kolei od roku 2006 marki Wrigley(m.in. Extra, Orbit, DoubleMint) obsługiwał w tym zakresie dommediowy Mindshare.

Teraz MediaVest zajmie się planowaniem i zakupem mediów dlaMarsa w telewizji, kinach i radiu. Cyfrowy budżet będzie natomiastobsługiwać jego siostrzana agencja Digitas, a budżet out of homenależąca do WPP Group agencja Kinetic.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"