Tym samym należący do holdingu reklamowego Publicis Groupe dommediowy będzie odpowiedzialny za warty 550 milionów dolarówskonsolidowany budżet medialny korporacji, przejmując przy tymmedialne obowiązki marek firmy Wrigley, którą w październikuubiegłego roku za 23 miliardy dolarów przejął Mars.
MediaVest jest od 2004 roku odpowiedzialny za medialny budżetnależących do Marsa marek, takich jak Dove, Galaxy, Mars, MilkyWay, Twix, Pedigree i Whiskas. Z kolei od roku 2006 marki Wrigley(m.in. Extra, Orbit, DoubleMint) obsługiwał w tym zakresie dommediowy Mindshare.
Teraz MediaVest zajmie się planowaniem i zakupem mediów dlaMarsa w telewizji, kinach i radiu. Cyfrowy budżet będzie natomiastobsługiwać jego siostrzana agencja Digitas, a budżet out of homenależąca do WPP Group agencja Kinetic.
źródło: Adweek












