Budżet medialny Unilever w Chinach dla PHD

Dom mediowy PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów na rynku chińskim dla koncernu Unilver.

km - źródło: Adweek, Brand Republic
km - źródło: Adweek, Brand Republic
Udostępnij artykuł:

Należąca do holdingu Omnicom Media Group agencja pokonała w walce o warty około 450 milionów dolarów budżet domy mediowe Mindshare, Mediabrands i Carat. W lipcu Unilever uruchomił globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów, a Chiny są pierwszym rynkiem, dla którego zapadło rozstrzygnięcie. W przypadku pozostałych (m.in. Ameryka Północna, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Rosja, Indie) decyzje spodziewane są w przyszłym roku. Koncern wydaje na reklamę i promocję ponad 7 miliardów dolarów rocznie.

km - źródło: Adweek, Brand Republic
Autor artykułu:
km - źródło: Adweek, Brand Republic
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online