Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dlagrupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki(EMEA).

km
km
Udostępnij artykuł:

OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartośćwynosi 650 milionów funtów, pokonał dom mediowy Carat - informujeserwis Brand Republic. W regionie Europy budżet obejmuje zakupmediów w 24 krajach dla marki Nissan oraz w 30 krajach dla markiRenault.

Wcześniej z przetargu, którym z Paryża zarządzał Stephen Norman,wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault, wyeliminowanezostały agencje MPG (należąca do Havas), Mediaedge:cia (WPP Group)oraz VivaKi (Publicis Groupe).

Do tej pory OMD odpowiadał za zakup powierzchni i czasu wmediach w regionie dla Nissana, podczas gdy Carat obsługiwał budżetmedialny Renault.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"