Nowe logo marki zaprezentował w czwartek Riccardo Tisci, który został dyrektorem kreatywnym Burberry w marcu br.
Autorem projektu jest Peter Saville, grafik który pracował m.in. dla Factory Records, Joy Division, New Order, współpracował przy zmianach logo Calvina Kleina.
Nowe logo całkowicie różni się od tych stosowanych dotychczas. Przypomina nieco logotyp Saint Laurenta.

Nowa identyfikacja wizualna marki skupia się na monogramie „TB”, który pochodzi od inicjałów twórcy marki, Thomasa Burberry'ego. Mocno powiązano w nim kolory czerwieni, bieli i miodu. Firma zrezygnowała z dotychczas stosowanego emblematu Equestrian Knight i szerokich liter w logotypie. Teraz zawiera on jedynie nazwę marki i nazwę „London England”. Wykorzystano w nim krój pisma Bodoni, stosowany przez firmę od 1901 roku.
Peter Saville wyjaśnia, że nowy logotyp Burberry ma prezentować pragnienie marki do wyjścia poza dziedzictwo i podkreślenie, że to nowoczesny brand.











