Burda i G+J z jednym działem analiz. Iwona Surała szefem badań na trzy kraje

Grupa Burda zdecydowała o połączeniu działów analiz i badań rynkowych Burda Media Polska i przejętego przez nią wydawnictwa G+J Polska. Nową jednostką pokieruje Małgorzata Teodorowicz. Natomiast Iwona Surała została research regional directorem CEE w Burda International.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Burda i G+J z jednym działem analiz. Iwona Surała szefem badań na trzy kraje

W Burdzie dział analiz i badań rynkowych był osobną jednostką, natomiast w G+J Polska funkcjonował on w ramach biura reklamy. Połączony dział strategii, analiz i badań rynkowych działać będzie w ramach połączonego działu reklamy, które powstało z początkiem listopada br. (więcej na ten temat). Jego szefem będzie Małgorzata Teodorowicz, dotąd dyrektor ds. korporacyjnego rozwoju biura reklamy G+J . W jej zespole znajdą się Robert Sobczyński i Michał Rapacki.

Natomiast Iwona Surała, która kierowała działem analiz i badań rynkowych w Burda Media Polska, objęła nowo utworzone w Burda International stanowisko regional research directora CEE na trzy kraje Europy Wschodniej i Środkowej. Surała będzie pracować nad projektami badań rynkowych bezpośrednio z dyrektorami zarządzającymi w Polsce, Czechach i Rumunii.

Burda zdecydowała też o rozstaniu z Michałem Adamczykiem, od jesieni 2012 roku dyrektorem działu multimediów w G+J Polska, wcześniej szefem działu online w Burdzie. Jego obowiązki przejął Artur Winiarski, jego dotychczasowy zastępca. Natomiast w Burdzie za dział internetowy odpowiada bez zmian Piotr Kaliński, sprawujący funkcję head of digital.

Grupa Burda International formalnie przejęła kontrolę nad wydawnictwem G+J Polska w październiku br. Poza połączeniem biur reklamy, efektem transakcji było też zawieszenie wydawania magazynów “Śledczy” i “Sekrety Nauki”, które były nierentowne (więcej na ten temat).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska