Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital

Nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska objęła Nino Dżikija. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie naTemat, Wirtualnej Polsce i własnej agencji Natives.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital
Nino Dżikija, fot. materiały prasowe Burda Media Polska

Nino Dżikija w Burda Media Polska będzie odpowiadać za rozwój digitalowego portfolio wydawnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów wchodzących w skład segmentów women & food: Kobieta.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl. Zarządzane przez nią zespoły będą wspierać także serwisy: Elle.pl, Glamour.pl, Viva.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl i Party.pl będące częścią multimedialnych segmentów luxury, lifestyle & travel.

– Nino dołącza do naszego zespołu zarządzającego wnosząc swoje bogate doświadczenie digitalowe z obszaru moda i uroda, kulinaria oraz zdrowie i parenting. To od zawsze kluczowe dla Burda Media kategorie tematyczne w Internecie, w których mamy ambicje rosnąć szybciej niż rynek – podkreśla w komunikacie Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska.

Głównymi zadaniami Nino Dżikiji będzie rozwój działań w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w obszarze pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy. Nowa dyrektor będzie raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego.

Do struktur pracujących bezpośrednio z dyrektor zarządzającą ds. digital dołączą zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video Hub, dotychczas znajdujące się w różnych pionach firmy.

– Wierzę, że zarówno centralizacja kluczowych kompetencji cyfrowych w firmie w ramach jednego zespołu digital, a także wsparcie przez ten zespół naszych strategii contentowych i produktowych realizowanych w segmentach multimedialnych są jednymi z ważniejszych zmian w zarządzaniu naszym portfolio mediowym w 2025 roku, szczególnie w przypadku marek i produktów wyłącznie digitalowych – dodaje Klepacki.

– Cieszę się, że dołączam do Grupy w chwili bezprecedensowych zmian na rynku digital, które zmieniają całokształt mediów w Polsce i na świecie. Lista wyzwań, przed którymi stoją wydawcy internetowi, jest długa i wszystkim znana. Gdy patrzę na nią, widzę jednak szansę na nowe źródła rozwoju i obietnicę niesamowitej przygody – podkreśla Nino Dżikija.

W ostatnich latach Nino Dżikija prowadziła własną agencję Natives specjalizującą się w doradztwie w obszarze SEO, social media, strategiach contentowych oraz analityce internetowej.

W latach 2017-2023 była związana z Wirtualną Polską, m.in. jako redaktor naczelna segmentu biznes, technologia i motoryzacja, head of product innovation oraz head of lifestyle. Na tym ostatnim stanowisku odpowiadała za strategię rozwoju i wyniki finansowe serwisów WP Kobieta, WP abczdrowie, Parenting.pl, Pyszności.pl, Pudelek i WP Film.

W latach 2015-17 pracowała w Grupie NaTemat.pl jako redaktor naczelna inn:Poland. Wcześniej przez pięć lat była dziennikarką działu zagranicznego „Dziennika Gazety Prawnej”.

Roszady w Burda Media Polska

Pod koniec 2024 roku z Burda Media Polska po 17 latach pracy rozstała się Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca segmentu luxury, lifestyle & travel. Nadzór nad portalami i magazynami z tego pionu przejęli wówczas bezpośrednio prezes i wiceprezes wydawnictwa.

Z kolei Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w biurze reklamy Burda Media Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów