Do Burda Media Polska Maciej Cieślak dołączył w listopadzie 2022 r. W roli head of controlling odpowiadał m.in. za wsparcie w zakresie polityki finansowej firmy, raportowanie oraz analizę w zakresie sprawozdawczości finansowej spółki, a także za obszar kontrolingu i procesy budżetowania. W ostatnim czasie pełnił funkcję interim chief financial officer.
Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w takich organizacjach jak 4Finance, czy mBank, gdzie był odpowiedzialny za procesy kontrolingowe i finansowo-księgowe spółek.
- Maciek dał się poznać jako sprawny menadżer. Jego zaangażowanie, determinacja, umiejętności analityczne i organizacyjne pomogły nam przeprowadzić firmę przez złożony okres, w którym łączyły się ze sobą dwie firmy Burda Media i Edipresse. Dlatego bardzo cieszymy się na możliwość dalszej współpracy - mówi Tomasz Jażdżyński, chief operating officer w Burda Media Polska.

To kolejne zmiany w Burda Media Polska. Wiosną z firmy odeszła Małgorzata Górska, people, culture & communication director. Spółka zmieniła strukturę - jej obowiązki przejęły Renata Wilczyńska (w obszarze zarządzania HR) i Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz (w obsarze kierowania komunikacją wewnętrznną).











